[Opera] Problem på W3-side
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-05-03 15:00

Jeg ville lige tjekke Operas opførsel ved alternative css-ark, og gik
derfor ind på <http://www.w3.org/style>. Men Opera (7.03) fryser så snart
jeg prøver. Er det rettet i 7.10 - og er der nogen der ved hvorfor det går
galt?

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : LarsJ

Dato : 10-05-03 13:28

Jens Gyldenkærne Clausen <jc@gyros.invalid> wrote in

> [...]
> derfor ind på <http://www.w3.org/style>. Men Opera (7.03) fryser så
> snart jeg prøver. Er det rettet i 7.10 - og er der nogen der ved

jeg kan godt komme ind på siden med Opera 7.10 uden at den fryser...

--
cheers, LarsJ

-remove SWONKEE from e-mail adress when mailing me...

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 10-05-03 14:24

LarsJ skrev:

> jeg kan godt komme ind på siden med Opera 7.10 uden at den
> fryser...

Så fik jeg da en vægtig grund til at opdatere. Efter installation
af 7.10'eren fungerer det også her.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : Jakob M

Dato : 10-05-03 16:21

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> Jeg ville lige tjekke Operas opførsel ved alternative css-ark, og gik
> derfor ind på <http://www.w3.org/style>. Men Opera (7.03) fryser så
> snart jeg prøver.

Hmm, min 7.03 fryser også. Kan man opgradere til 7.10 og stadigvæk have
Dansk som sprog ?.

Mvh
Jakob

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-05-03 17:26

"Jakob M" <fandens@klog.dkXXXXX> skrev :

>Hmm, min 7.03 fryser også. Kan man opgradere til 7.10 og stadigvæk have
>Dansk som sprog ?.

Nej, ikke endnu

http://www.opera.com/download/languagefiles/

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 10-05-03 17:45

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> posting:

>Nej, ikke endnu

7.10 kommer ikke på dansk eller noget andet sprog. Det bliver nok
7.11 næste gang.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-05-03 10:05

Jakob M wrote:
> Kan man opgradere til 7.10 og stadigvæk have Dansk
> som sprog ?

Ja, min er dansk.
http://www.opera.com/download/index.dml?step=3&opsys=Windows&lng=da&platform=Windows

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-05-03 11:26

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

> Ja, min er dansk.
> http://www.opera.com/download/index.dml?step=3&opsys=Windows&ln
> g=da&platform=Windows

Følger man det link står der "Download Opera 7.03 for Windows,
Danish version" - det er ikke lige en 7.10'er.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 12-05-03 15:58

> Følger man det link står der "Download Opera 7.03 for
> Windows, Danish version" - det er ikke lige en 7.10'er.

Det fandt jeg ud af, men min er dog stadig dansk og
siger 7.10.
http://mikael-noerrelund.dk/billeder/opera_v7.10_dansk.jpg

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-05-03 20:33

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

> Det fandt jeg ud af, men min er dog stadig dansk og
> siger 7.10.
> http://mikael-noerrelund.dk/billeder/opera_v7.10_dansk.jpg

Det kan jeg se. Har du downloadet en dansk 7.10'er eller har du
opgraderet en dansk 7.03'er til 7.10?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-05-03 11:58

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> Det kan jeg se. Har du downloadet en dansk 7.10'er
> eller har du opgraderet en dansk 7.03'er til 7.10?

Det er nok egentlig det sidste, jeg tror nemlig bare jeg
overskrev version 7.03.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 13-05-03 22:39

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@removespamfilterpc.dk>
posting:

>Det er nok egentlig det sidste, jeg tror nemlig bare jeg
>overskrev version 7.03.

Du har i hvert fald ikke gjort det første, det er jeg 100% sikker
på.