Luk webside efter klik på link
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 09-05-03 12:40

Jeg har en html-side, hvor jeg har lavet et link, der starter en
bat-fil. Jeg vil så gerne, at min html-side lukker, når jeg har
trykket på linket. Kan det lade sig gøre, og i givet fald
hvordan?

mvh

Lars Thomsen Nielsen

NB: Beklager at mine indlæg en time foran - serveren har skylden
og jeg *kan* ikke rette det.

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 09-05-03 18:25

"Lars Thomsen Nielsen" <LTN@CarlBro.dk> skrev i en meddelelse

Jeg spørger lige på webdesign.html istedet for.

Fra : René Poulsen

Dato : 25-05-03 11:01

Lars Thomsen Nielsen wrote in
dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
>
> mvh
>
> Lars Thomsen Nielsen
>
> NB: Beklager at mine indlæg en time foran - serveren har

Hej!

Et link til at lukke et vindue kan se således ud:

Men hvis du samme tid skal åbne en batfil ved jeg ikke helt
hvordan det skal gøres, men jeg har et lille forslag - jeg ved
dog ikke om det virker men her er det:

<script language="javascript">
function link(){
window.close('filnavn.htm')
window.open('filnavn.bat')
}
</script>

Dit link skal så se således ud:

Jeg er ikke sikker på om det virker - hvis det ikke gør så prøv
evt. at bytte om på 'window.close('filnanvn.htm')' og
'window.open('filnanv.bat')

/René

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne