Kender I det?
Fra : Tine Gade

Dato : 09-05-03 10:36

Fra : Pernille

Dato : 09-05-03 13:33

Hej Tine.

Kender det kun alt for godt. Jeg havde også en hest jeg lånte ud imens jeg
ventede min datter. Men som du selv skriver er det bedre at holde hende
igang hvis hun har svært ved at komme i gang efter en ferie. Stol på at han
passer godt på hende imens og at du selvfølgelig ikke ville gøre det hvis du
var i tvivl om hun blev passet ordentligt.

Held og lykke med uddannelsen.

mvh

Pernille