Lhasa Apso
Fra : Jonas

Dato : 09-05-03 10:31

Hej.

For et stykke tid siden skrev et indlæg - Valg af hund - som handlede om
hvilken hund, jeg skulle vælge som kammerat til mine ti katte.
Der blev nævnt coton de tulear, bichon frice, papillon og dværgpuddel. Vi
har siden indskrænket det til coton og papillon, men nu har min kone fundet
en race....lhasa apso. Hun vil nemlig så gerne have en hund, som hun kan
frisere og sætte sløjfe på.....hhhmmm
Mit spørgsmål.....er der nogen her som har erfaring med Lhasa apso, for så
vil jeg meget gerne høre nærmere...

Jonas

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 09-05-03 11:42

Hejsa.

En rigtig lille lækker hund, med stort pelspleje. Og den kan skam bruges til
både agility og alm træning.

V H Gitte