Søge Knap
Fra : JC

Dato : 09-05-03 10:24

Hej

Hvordan laver man en søgeknap lige som
(control b) Søg på denne side.
Det drejer sig om en htm side der er "meget" lang
og med en masse tekst.
Kan godt nøjes med "control b" funktionen, hvis
der ikke er en anden mulighed.

Mvh
Jan.-

Fra : Ole :-\)

Dato : 09-05-03 11:17

JC skrev
> [...]
> Det drejer sig om en htm side der er "meget" lang
> og med en masse tekst.
> Kan godt nøjes med "control b" funktionen, hvis

Jeg ved det ikke, men jeg bruger Google Toolbaren og dens funktion
"Søg sted"

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : Marchwitz

Dato : 09-05-03 12:05

"JC" skrev d. 09-05-03 10:24 dette indlæg :
> Hej
>
> Hvordan laver man en søgeknap

Når jeg skal fremstille den slags ting, benytter jeg tit Dynamic Drive.
Der kan du finde mange gode ting.
Prøv f.eks. denne:
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex11/findpage.htm
Det er netop sådan en søgefunktion, men tag lige et check på siden.

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

http://www.kandu.dk/

Fra : JC

Dato : 09-05-03 13:38

Kim Marchwitz Your My Man..!
Lige den jeg skulle bruge..!
Mange Tak..

Mvh
Jan.-

Fra : Nakita

Dato : 09-05-03 12:12

> Hvordan laver man en søgeknap lige som
> (control b) Søg på denne side.
> Det drejer sig om en htm side der er "meget" lang
> og med en masse tekst.

Hej Jan

Hvis det er en meget lang side og du vil have at man skal kunne springe
længere ned på siden kan du jo bruge funktionen "bogmærke"

Hilsen Nakita

http://www.kandu.dk/