Udfald på tele2adsl
Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 09-05-03 00:22

Er jeg den eneste der lige for tiden oplever mange udfald af forbindelsen
med tele2adsl ?

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 21-05-03 01:29

Brian Toft [2610] wrote:
> Er jeg den eneste der lige for tiden oplever mange udfald
> af forbindelsen med tele2adsl ?

Er jeg stadigvæk den eneste ?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-05-03 14:03

"Brian Toft [2610]" <nospam@SLETMIGtele2adsl.dk> wrote in message

> Er jeg stadigvæk den eneste ?

Måske, måske ikke...

Hvorfor ringer du ikke til kundeservice? Det kunne jo nok helt sikkert være
selve forbindelsen fra dig til centralen der ikke kan bære din hastighed,
og derfor falder ud. eller installationen er lavet dårligt. Hvem ved.

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 24-05-03 14:37

Bjarke Hansen wrote:

> [...]
> centralen der ikke kan bære din hastighed, og derfor
> falder ud. eller installationen er lavet dårligt. Hvem

Har selvfølgelig talt med kundeservice, her siger de at det er deres udstyr
der er under udskiftning, og de forventer det på plads 1/6

Det jeg ville vide var om jeg er den eneste der oplever udfald så ofte ?