En hilsen fra Teddy
Fra : Michael Nielsen

Dato : 08-05-03 21:18

Juhuuuu
Endelig forstod min mor det jeg har prøvet at fortælle hende i 2 1/2 år. Jeg
savner en legekammerat. Jeg har bidt og kradset for at få hende til at
forstå og nu er det endelig feset ind. Nu har hun reserveret en norsk
skovkat til mig og det bliver en pige selv om hun helst ville have haft en
dreng. Men efter meget skriveri med pigens plejemor fandt hun ud af at det
smarteste ville være at få en "kæreste" til mig. (jeg er godt nok
kastereret). nu håber jeg bare at jeg kan lide hende Men tak for hjælpen til
alle jer der har skrevet til min mor.
Mange hilsner Teddy

Fra : Dorthe Koch

Dato : 11-05-03 04:52

Jammen hjerteligt tillykke med kæresten, Teddy. Hvornår flytter i sammen ?
Jeg håber, du vil dele ud af dine erfaringer - MIN mor går nemlig også i
familieforøgelsestanker, og selv om jeg synes, jeg også har bidt,
kradset, leget vildt og alt det andet, så har jeg ikke helt få hende
overbevist endnu.

Held og lykke fra Mikkel.

Med venlig hilsen
Dorthe Koch