Hjælp til Zoom af et billede
Fra : Brian B. Christensen

Dato : 08-05-03 19:48

Hej.

jeg har downloadet Macromedia Flash MX evaluation. Og nu vil jeg gerne
prøve at lave en simpel intro.

Jeg har en JPG fil som jeg gerne vil have zoomet fra helt lille og
megastor (så det ser ud til at man zoomer ind i den).

Er der nogen der har et link til sådan en tutorial eller måske simpelt
kan forklar hvordan jeg gør?

Mvh. Brian
--
http://www.zelinski.dk
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Bo Dudek

Dato : 09-05-03 09:34

[...]

ganske enkelt, watson:

- importer billedet og placer det på scenen
- klik en gang i frame 20 på din timeline
- højreklik et tilfældigt sted på timeline frame 1-20
- vælg 'create motion tween'
- klik een gang i frame 20 på din timeline
- tryk f6
- klik en gang i frame 1
- tryk ctrl+t
- sæt flueben i 'constrain'
- sæt str. til f.eks. 5% begge steder
- tryk ctrl+enter for at afspille filmen

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 09-05-03 10:32

On Fri, 09 May 2003 10:34:27 +0200, Bo Dudek <bo@FJERNbodudek.dk>
wrote:

>ganske enkelt, watson:

Genialt. Tusind tak for hjælpen. Næste skridt er så at få noget lyd
ind i samme frame. Jeg prøver selv, men spørger hvis det ikke går alt
for godt

/Brian
--
http://www.zelinski.dk