Berner Sennen-udstilling
Fra : Snavox

Dato : 08-05-03 10:30

Hej.

Vi har hørt et rygte om, at der skulle være en Berner-udstilling
førstkommende lørdag ved Lystrupvej i Århus, men kan intet finde om det på
klubbens hjemmeside.

Ved nogen noget?

Venlig hilsen

Poul

Fra : Smat

Dato : 08-05-03 14:40

"Snavox" <snavox@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi har hørt et rygte om, at der skulle være en Berner-udstilling
> førstkommende lørdag ved Lystrupvej i Århus, men kan intet finde om det på

Det er "bare" et skue, og ikke en udstilling, men her er der et lille link
http://jylland.berner-sennen.dk/ gå under aktiviteter, så giver det vist sig
selv

Vi er vist et par stykker der dukker op. Kommer du også?

MVH
Margrethe

Fra : Snavox

Dato : 08-05-03 16:09

Hej.

> [...]
selv

> Vi er vist et par stykker der dukker op. Kommer du også?

Fint. Tak for det. Og ja, vi skal ud og kigge sammen med nogen, der er på
udkig efter en BS-hvalp.

Venlig hilsen

Poul

Fra : Benny Mortensen

Dato : 09-05-03 09:43

"Smat" <smat"fjernes"@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

sig
> selv
>
> Vi er vist et par stykker der dukker op. Kommer du også?

Hej Margrethe

Jeg prøver at bære mig lidt listigt ad, så jeg lader være med at markere som
læst, og kun markerer dette indlæg. Så kan det jo være " Gempen " plager for
at komme derned , uden at fatte mistanke til at være offer for et
komplot, men så skal i hjælpe mig med at holde det hemmeligt

M.V.H.....Benny..

Fra : Smat

Dato : 09-05-03 19:24

> [...]
> at komme derned , uden at fatte mistanke til at være offer for et
> komplot, men så skal i hjælpe mig med at holde det hemmeligt

Ok, siger ikke mere

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-05-03 12:51

> som
> for

> Ok, siger ikke mere

Hej igen Margrethe

Nå pokkers osse, den gik ikke. Så vi endte på Vestbjerg marked i stedet for.
Det skal jeg nu ikke klage over
Men det kan jo være vi mødes i Vadum, der er jo vist snart skue, og der er
da ikke længere end vi kan tage et hurtigt smut over. Mine er ikke lige i
udstillings eller skue stand for tiden, men se på, det kan de altid klare

M.V.H.....Benny..

Fra : Therese

Dato : 09-05-03 13:18

Det er ikke en udstilling, men et skue:

>klip fra http://www.berner-ekvipagen.dk/<

Berner-ekvipagen kommer til Jyllandskredsens skue lørdag den 10.maj. Skuet
løber af stablen på DCH's træningsplads, Viengevej 7, 8200 Riskov fra kl
10.00.

På dagen vil der blive uofficielle konkurrencer i begynderklassen for
vognkørsel. Tilmelding kan ske til Christian Hembo, Solkærvej 21, 8382
Hinnerup. Tlf: 86 91 25 92. E-mail: jylland.kasserer@berner-sennen.dk

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Therese

Dato : 09-05-03 13:37

Undskyld det sene og dermed overflødige indlæg. Mit net har været nede...

--
Mange hilsner
Therese