Bilka barnevogn
Fra : Nikolaj

Dato : 08-05-03 10:19

Hej
Skal være Far for første gang(jubi), og er godt i gang med at pløje mig
igemmen junglen af tilbud på barnevogne.
Er der nogen der har erfaringer eller meninger om barnevogne fra Bilka eller
jydsk sengetøjs lager.
Er kvaliteten i orden eller er det noget bras?
mvh
Nikolaj

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 08-05-03 11:05

"Nikolaj" <nikolajch@sol.xx> skrev i en meddelelse
> [...]
eller
> jydsk sengetøjs lager.
> Er kvaliteten i orden eller er det noget bras?

Hej Nikolaj

Først et stort tillykke, du går den bedste tid i dit liv i møde! Bilkas vogn
kender jeg ikke, men den fra Jysk har jeg kun hørt meget skidt om. Folk har
fået den hjem og samlet den, kun for at konstatere, at det er noget
vakkelvorent bras. Tilbage i butikken for at bytte den, har man samlet den
ene efter den anden i butikken, -og de har alle været lige elendige, så man
havde desværre ikke bare været uheldig med den første.

Prøv at gå ind på www.forbrugerstyrelsen.dk og søg på barnevogn. Det giver
da lidt interessant læsestof. Selvom undersøgelsen har nogle år på bagen,
kan den give en en meget god ide om, hvad man selv skal være opmærksom på.
Sikkerheden er alt andet lige vigtig, når vi taler om de kære små

MVH Mette (der i sensommeren selv skal være mor igen for anden....og tredje
gang, så vores to år gamle barnevogn skal også udskiftes, selvom den er god)

Fra : Marianne Andersen

Dato : 08-05-03 20:28

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in message

> [...]
god)

> Jeg har en barnevogn fra jysk jeg er meget glad for den der er ingen
problemer og andre jeg kender er også glade for den.Så jeg kan kun sige køb
den.

Fra : Kevin

Dato : 09-05-03 09:35

d. 08/05/03 12:05 ytrede Mette Svangren Guttesen

> MVH Mette (der i sensommeren selv skal være mor igen for anden....og tredje
> gang, så vores to år gamle barnevogn skal også udskiftes, selvom den er god)

En barnevogn der kun holder i 2 år?
Og det mener du er tilstrækkeligt?

VH Kevin
--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : Ghita

Dato : 09-05-03 09:50

I news:BAE134DA.F96C%tikenospam@privat.dk griflede Kevin:
> d. 08/05/03 12:05 ytrede Mette Svangren Guttesen

> En barnevogn der kun holder i 2 år?
> Og det mener du er tilstrækkeligt?

Hvis du nærlæser kan du se at Mette nu skal bruge en tvillingvogn.

--
God bagjul...
Ghita

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 09-05-03 09:51

"Kevin" <tikenospam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> d. 08/05/03 12:05 ytrede Mette Svangren Guttesen

> En barnevogn der kun holder i 2 år?
> Og det mener du er tilstrækkeligt?

Som jeg skriver, er den god! Stadigvæk! Men som jeg også skriver, bliver jeg
mor for 2. OG 3. gang, og tvillinger kan der ikke være i den, selvom den
ellers ikke fejler det mindste.

MVH Mette

Fra : Kevin

Dato : 09-05-03 11:28

d. 09/05/03 10:50 ytrede Mette Svangren Guttesen

> [...]
> mor for 2. OG 3. gang, og tvillinger kan der ikke være i den, selvom den

Kære Mette

Tillykke, jeg missede lige det essentielle.
Kærlig hilsen
Og god vind.
kevin
--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : "-->Rasmussen

Dato : 08-05-03 20:44

hej min storesøster har barnevogn fra jysk sengetøjslager, den virker super
fint.. jeg har en veninde der har købt barnevogn i bilka. Den virker stort
set, selv datteren er 7 mdr gammel nu... Den virker som det skal være..
Men jeg har ikke prøvet en af dem, fordi jeg købte selv barnevognen via den
blå avis..

Fra : Jan Schrøder Hansen

Dato : 15-05-03 13:36

Jeg har dårlig erfaring med en barnevogn fra Jysk Sengetøjslager.
Vi købte en barnevogn i Jysk til vores datter for snart 4 år siden og det
var det værste køb jeg nogenside har gjort. Hjulene faldt af når jeg var ude
og gå + liften gik i stykker efter meget kort tid og selv om den blev sendt
til fabrikken, så var kalechen ikke til at sætte på ( var afsted 2 gange ).

Mit råd er at tage ud i en butik der handler med ting til børn, som for
eksempel Kære børn, babySam m.m.

Mvh
Christina

Fra : LBR

Dato : 29-05-03 13:44

Hej

Jeg kan også kun sige; lad dog være med at bruge penge på en billig barne
vogn, for du får hvad du betaler for.

Min veninde har købt en "billig" barnevogn i ønskebørn, den kostede 2500 kr
og hjulene kan næsten ikke komme af og kommer de endelig af kan de ikke
komme på igen, plus at det ser allerede meget usikker ud (hun købte den i
november 2002), ydermere er der ikke en støtte til barnets ryg når det skal
sidde op i vognen og følge lidt med.

Mit foreslag: Gå i ønskebørn , kærebørn, baby sam el ligende og køb en ;
Odder, Brio, Simo, Emaljunga.

Jeg har selv en Brio som nu er 4 år gammel, og det kan man bestemt ikke se,
vores andet barn er nu hæftig bruger af den. Har lige købt en Emaljunga
Egde klapvogn og det er virkelig kvalitet!

MVH Louise

Fra : Rasmussen \(7000\)

Dato : 29-05-03 14:36

Jeg kan ikke sige at I skal lade være... Men det er jo mange forskellige
mening og smag om barnevognen. Så lad dem bare selv vælge hvad som helst de
synes selv....

Jeg har selv benyttet Brio og Scandia og Odder barnevognen.. hvilket vil jeg
give Odder top karakt

Fra : She

Dato : 29-05-03 16:40

"LBR" <l_risager@hotmail.com> wrote in news:bb4v7l$7rn$1@sunsite.dk:

> [...]
> ikke se, vores andet barn er nu hæftig bruger af den. Har lige købt
> en Emaljunga Egde klapvogn og det er virkelig kvalitet!

Hej!

Selv billige barnevogne kan være gode!

I 1993, dvs. for 10 år siden, købte jeg en 'Prinsess' hos "de kære børn".
Jeg gav incl. alt 2300 kr, dog var der ikke den såkaldte nakkestøtte, men
et liggemål på 93 cm.
Den har været brugt til 3 børn, den yngste ligger stadig i den, og hun
bliver 3 år.
Hjulene er de samme som da den blev købt. Selve barnevognen er lavet af
hvid nappa, så den har været sart, men selv efter 10 år, er den stadig
pæn. DEn kan klappes helt sammen, og hjulene kan tages af, uden
problemer. Måske jeg bare har været heldig med mit køb i siden tid.

Om et par måneder har barnevognen udtjent sin pligt, og jeg skiller mig
af med den.

Så det er ikke altid at pris/mærke hænger sammen..en billig kan være
ligeså god som en dyr. *S*

/She

Fra : Nette

Dato : 29-05-03 20:44

"She" skrev i en meddelelse
> Selv billige barnevogne kan være gode!
>
> Så det er ikke altid at pris/mærke hænger sammen..en billig kan være
> ligeså god som en dyr. *S*

I hvert fald. Og man kan også tjekke markedet for de billige barnevogne samt
kigge efter, hvad de kan. Ingen siger, man skal tage den første man støder
på, bare fordi den er billig.

Nette