hygiejne-krav til toilet-forhold ?
Fra : kim

Dato : 07-05-03 20:55

Hvad er reglerne, hvis der er nogle, på hygiejne-krav til en privat skoles
toilet-forhold ?

Det er fordi på min datters privatskole, er der kun 1 håndklæde til ca. 70
elever pr dag,
og det bliver måske skiftet hver dag, hvis man husker det !

Og da jeg påtalte det over for lederen kom der en masse søforklaringer...
det kan da ikke være rigtigt at der ingen regler er ?

Både da vores datter gik i børnehave og nu på fritidshjem, er der
papir-ruller med nyt frisk
og ikke mindst tørt papir efter man har vasket hænder.

På forhånd tak.
Kim

Fra : Kathrine

Dato : 07-05-03 21:20

"kim" skrev:

> Hvad er reglerne, hvis der er nogle, på hygiejne-krav til en privat
skoles
> toilet-forhold ?

Spørg den sundhedsplejerske der er tilknyttet skolen eller ring til
embedslægen i jeres område.
--
Kat
---

Fra : Hans

Dato : 10-05-03 09:34

"Kathrine" <katras@FJERN-DETTEofir.dk> skrev i en meddelelse

> skoles
>
> Spørg den sundhedsplejerske der er tilknyttet skolen eller ring til
> embedslægen i jeres område.
> --

Jeg er ansat på en skole og vi bruger WC-papir fra rullen til at tørre hænder i