hygiejne-krav til toilet-forhold ?
Fra : kim

Dato : 07-05-03 20:54

Hvad er reglerne, hvis der er nogle, på hygiejne-krav til en privat skoles
toilet-forhold ?

Det er fordi på min datters privatskole, er der kun 1 håndklæde til ca. 70
elever pr dag,
og det bliver måske skiftet hver dag, hvis man husker det !

Og da jeg påtalte det over for lederen kom der en masse søforklaringer...
det kan da ikke være rigtigt at der ingen regler er ?

Både da vores datter gik i børnehave og nu på fritidshjem, er der
papir-ruller med nyt frisk
og ikke mindst tørt papir efter man har vasket hænder.

På forhånd tak.
Kim

Fra : Danish Bacon

Dato : 17-05-03 22:03

I teorien burde det være noget sundhedsstyrelsen eller
levnedsmiddelstyrelsen kunne svare dig på.... Kan ikke lige forestille mig
andet uden at vide noget om det...

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg