Ny hund - Maika
Fra : Sanne

Dato : 07-05-03 19:07

Hejsa!

Så har jeg lagt nogle billeder ind i dk.binaer af min nye lille pige.

Sanne

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 07-05-03 19:14

> Hejsa!
>
> Så har jeg lagt nogle billeder ind i dk.binaer af min nye lille pige.
>
> Sanne

Hej Sanne

Tillykke med den lille nye c",)

Hun ser skøn ud.

Mvh.

Tessa, Malou og Kenneth

Fra : Henrik Hansen

Dato : 07-05-03 19:36

"Sanne" <maika@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Så har jeg lagt nogle billeder ind i dk.binaer af min nye lille pige.
>
> Sanne

Det er godt nok en dejlig hund du har fået - sikken et fantastisk
udseende!!!

glæder mig til at se flere billeder når den bliver større.

MVH

Henrik
Borderen Mille

Fra : Sanne

Dato : 07-05-03 19:44

"Henrik Hansen" <hansehen@mail.tele.dkFJERN> skrev i en meddelelse

> [...]
> udseende!!!
>
> glæder mig til at se flere billeder når den bliver større.

Jeg tænker jeg vil lave en hjemmeside som alle har mulighed for at se, men
der går nok lige lidt tid endnu.

Sanne

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 08-05-03 07:38

Pia

Fra : Leyna

Dato : 08-05-03 13:39

On Wed, 7 May 2003 20:44:04 +0200, "Sanne" <maika@mail.dk> wrote:

>Jeg tænker jeg vil lave en hjemmeside som alle har mulighed for at se, men
>der går nok lige lidt tid endnu.

Det ville i hvert fald undertegnede værdsætte.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Helle Jensen

Dato : 07-05-03 20:29

Hej Sanne

Din hvalp ser bare sød ud. Tillykke med hende. Jeg går til træning med en
hund, som også er blanding af samojede og labrador. De ligner hinanden på en
prik - det synes jeg er lidt sjovt.

Hilsen Helle

se mine hunde på www.helleshunde.dk