lidt at tænke over;o)
Fra : Mette og René

Dato : 07-05-03 16:41

Tankegange!!
En hund tænker: "De mennesker jeg bor hos, tager sig godt af mig. De giver
mig mad, kærlighed og et sted at bo. De må være guder."
En kat tænker: "De mennesker jeg bor hos, tager sig godt af mig. De giver
mig mad, kærlighed og et sted at bo. Jeg må være en gud.

mvh mette

http://rskjaer.subnet.dk/Fister.htm
www.golf2.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-05-03 17:05

Hehe! Med 5 katte og en hund i huset, kan jeg kun give jer ret *G*

Mvh. Louise & Baluka (Golden Retriever)

Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk