Duer
Fra : NEWS

Dato : 07-05-03 13:58

Nu er det jo således at brevduer ikke er omfattet af jagtloven og det vil
sige at de ikke har en jagttid,
og jo nærmest er totalfredet, med mindre det går ind under regulering. Jeg
tror jeg vil spørge den lokale vildtkonsulent på området.
jeg tror sku han mener, at prikke er at skyde dem en kugle på panden

Poul

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-05-03 14:08

"NEWS" <jyskkranservice@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> tror jeg vil spørge den lokale vildtkonsulent på området.
> jeg tror sku han mener, at prikke er at skyde dem en kugle på panden

Hvordan ser man så forskel på en due og en brevdue ? På brevet
eller......?

--
mvh/rg. Christian
In C we had to code our own bugs. In C++ we can inherit them.