gyngehest
Fra : Musen

Dato : 07-05-03 13:08

Ja med alt det regn der er kommet, er græsset jo vokset helt vildt, også der
hvor det ikke lige er så ønsket. Så igår besluttede jeg mig for at lukke
hestene lidt i haven, så de kunne få lidt ud af alt det lange græs. Nilco
gik straks i gang med at græsse, mens Ronzo lige skulle se det hele lidt an.
Han småløb rundt imens han snappede lidt græs på vejen. På et tidspunkt kom
han forbi gyngestativet, og blev pludselig meget mere interesseret i det,
end i græsset. Han stak hovedet ind imellem snorene på gyngen (en babygynge
af plastik) og så stod han ellers det og gyngede frem og tilbage et kvarters
tid...Det kan man da kalde en gyngehest *GGG*

Venlig hilsen Musen

Fra : john_lundsgaard

Dato : 07-05-03 21:49

"Musen" skrev d. 07-05-03 13:08 dette indlæg :

> [...]
lukke
> hestene lidt i haven, så de kunne få lidt ud af alt det lange græs.

Hej Mia

Jeg havde samme geniale idee sidste sommer, og de klarede græsplejen
flot, MEN jeg overdrev nok lidt, for da det blev fugtigt, så lykkedes
det dem at molestrere plænen ganske grundigt - men nemt var det!! *GG*

Hilsen John

http://www.kandu.dk/

Fra : Zirfelt

Dato : 08-05-03 06:23

Der er da (næsten) ikke noget mere hyggeligt end når hestene går i haven.
Hvis der kommer mange dage med regn, kan man jo lige lukke dem over på
folden igen, så de ikke pløjer det hele op.

--
Fortsat god og positiv dag

Irene