[MySQL] BDE og BCB6 erfaringer?
Fra : Kasper Kristensen

Dato : 07-05-03 09:37

Hej NG

Jeg er ifærd med at implementere en MySQL-klient i Borland C++ Builder og
benytter BDE-komponenterne til at tale med serveren.

Men de komponenter er mildest talt ved at drive mig til vanvid. De opfører
sig stort set aldrig som forventet, og værst af alt får jeg konstant
mystiske crashes, "Insufficient Memory" fejl, parametre som pludselig bliver
NULL selvom de er sat og andet i den dur.

Jeg benytter ODBC'en fra MySQL som forbindelse, men jeg havde samme
problemer da jeg benyttede DbExpress-komponenten med tilhørende .dll
drivere.

Så jeg ville høre om nogle her i gruppen har erfaringer med MySQL klienter i
BDE og helst fra BCB 6.0, og vil uddele af disse.

Mvh.

Kasper Kristensen