Sælges
Fra : Mimi Holst Jørgensen

Dato : 07-05-03 08:13

He med Jer

Jeg har en bog med c++ programmering på dansk. 437 sider. Kun brugt 1 gang.
ny pris 375,-

Den hedder Turbo c++ af Finn Elvekjær
isbn. nr 87 7783 0083

Ligeledes har jeg den i diskette form ny pris 350,-
De er begge ret nemme at finde ud af.

Interesseret?

Kom med et bud.

Med Venlig Hilsen Mimi

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-05-03 08:44

Mimi Holst Jørgensen skrev:

>Jeg har en bog med c++ programmering på dansk. 437 sider.

>Kom med et bud.

Mit bud er at det hører hjemme i dk.marked.privat eller
dk.marked.privat.edb.

--
Bertel

Fra : Robert Larsen

Dato : 07-05-03 12:44

"Bertel Lund Hansen" <nospamfor@lundhansen.dk> wrote in message

> Mit bud er at det hører hjemme i dk.marked.privat eller
> dk.marked.privat.edb.

Og mit bud er, at den hører hjemme i en antikvitets boghandel.

Robert

Fra : DWORD

Dato : 07-05-03 13:05

"Mimi Holst Jørgensen" <mimi.holst@NOSPAMemail.dk> wrote in

> Jeg har en bog med c++ programmering på dansk. 437 sider. Kun brugt 1
> gang.

Hvordan fa'en bruger man en bog én gang?!

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 07-05-03 13:16

> Hvordan fa'en bruger man en bog én gang?!

Man sætter den under et vippende bordben?

Fra : Mimi Holst Jørgensen

Dato : 07-05-03 18:06

Kun brugt til et program.

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 07-05-03 19:43

> Kun brugt til et program.

Hvor mange programmer kan man lave med sådan en bog, og hvor komplekst var
det program som blev lavet?
Det må da bestemt regnes med for at vurdere slidet på bogen.

Fra : Mimi Holst Jørgensen

Dato : 07-05-03 21:30

Jeg vill mene, at når du nu spørger så dumt, så har du jo ikke forstand på
programmering. programmet jeg lavede, skulle få et lyskryds til at fungere,
med farver og tider osv. Bogen hjælper dig til at komme igang, når du har
lært grundbegreberne skulle du gerne kunne lave de fleste programmer.
Men hvorfor bekymrer DU dig egentlig om det
altså provokerende kan man jo altid være. Eller er du alligevel lidt
interesseret?

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 08-05-03 06:00

> altså provokerende kan man jo altid være. Eller er du alligevel lidt
> interesseret?

Næ, jeg forsøger bare at gøre mig morsom på din bekostning :-]

Har du forresten fulgt rådet fra Bertel "det hører hjemme i dk.marked.privat
eller dk.marked.privat.edb."?

Fra : Mimi Holst Jørgensen

Dato : 08-05-03 06:09

Hvorfor det?
ja ja, jeg har fulgt kloge åge`s råd

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 08-05-03 07:31

> Hvorfor det?

Fordi det var et gakket udtryk at anføre at bogen havde været brugt een
gang.

> ja ja, jeg har fulgt kloge åge`s råd

Det var sikkert en smart træk.

Fra : Mimi Holst Jørgensen

Dato : 08-05-03 08:57

Det da dig der er gakket at gå i så små sko, du har åbentbart ikke andet at
gi dig til. Få dig dog et liv, eller nogen venner..

Fra : Jakob Nielsen

Dato : 08-05-03 09:35

> Det da dig der er gakket at gå i så små sko, du har åbentbart ikke andet
at
> gi dig til. Få dig dog et liv, eller nogen venner..

Ok... vil du være min ven?

Fra : Mimi Holst Jørgensen

Dato : 08-05-03 09:36

Nej, jeg tror jeg har hvad jeg skal have. Bryder mig ikke særligt om folk
der skal vise sig for at få venner.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-05-03 13:36

DWORD skrev:

>Hvordan fa'en bruger man en bog én gang?!

Nemt nok:

<bladre> [egentligt indhold] ... Hold kæft hvor ser den svær ud!
<luk i>

--
Bertel