Havedam....
Fra : Susanne Hansen

Dato : 06-05-03 22:42

Hej gruppe.

Ved I om der findes en nyhedsgruppe for "havedamsinteresserede"????

Mange tak for hjælpen!

Hilsen Susanne.

Fra : Søren Lange

Dato : 06-05-03 23:22

Kan ikke umiddelbart finde nogen, men tag et kig på mine forældres side, de
kan være behjælpelige med en del...
www.hyggedam.dk

Søren

Fra : Susanne Hansen

Dato : 06-05-03 23:37

Tak for det! Sikke dog en dejlig side... Hils og sig at deres dam er
vidunderlig...

Hilsen Susanne.

Fra : W Bee

Dato : 07-05-03 08:56

Hej Sanne
Her er en side hvor du finder næsten alt om havedam.
http://www.sitecenter.dk/benn_jette/

W Bee
Havde man ikke en kone ville hele haven hurtig blive til havedam.

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-03 07:35

W Bee wrote:

> W Bee
> Havde man ikke en kone ville hele haven hurtig blive til havedam.

Her er det lige omvendt.

Hilsen Tomas - ham der skal grave )