Tak
Fra : MAIKEN.N

Dato : 06-05-03 17:15

Hej alle.

Mange tak for alle svarene og de gode råd ang. når heste hænger sig i
kæderne.

Det var alle meget brugbare råd, og jeg er sikker på at jeg nu vil få en
løsning på problemet.
Jeg vil give alle ret i at, det selvfølgelig handler om en god kommunikation
imellem hest og rytter,
samt at få givet de rette små komandoer på det rette tidspunkt!

Madonna,- som min hest hedder - er jo en unghest fuld af spilopper, og
sammen skal vi lige finde ud af tingene.

Hvis der iøvrigt er nogle som vil se billeder af hende, ligger de på
hestenettet under min præsentation - Maiken Nielsen.

Mange hilsner fra Maiken.

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 07-05-03 08:16

MAIKEN.N wrote:
> [...]
>
> Hvis der iøvrigt er nogle som vil se billeder af hende, ligger de på
> hestenettet under min præsentation - Maiken Nielsen.

Og hvis der er nogen der vil se billeder fra kåring (islandsheste) i
Herning d. 26. april, så er der nogen her:
http://geysirheste.dk/billeder/kaaring2003/

-dennis

Fra : Trond Øyvind Hermans~

Dato : 07-05-03 12:22

"Dennis Thrysøe" <dennis@geysirheste.dk> skrev i en meddelelse

> Og hvis der er nogen der vil se billeder fra kåring (islandsheste) i
> Herning d. 26. april, så er der nogen her:
> http://geysirheste.dk/billeder/kaaring2003/

Meget fine og klare billeder. Er de taget med digitalkamera? Og er du også
autodidakt fotograf? *G*

mvh
Trond Øyvind Hermansen

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 07-05-03 12:28

Trond Øyvind Hermansen wrote:
> "Dennis Thrysøe" <dennis@geysirheste.dk> skrev i en meddelelse

> Meget fine og klare billeder.

Tak. På trods af vejret, der ikke viste sig fra sin bedste side til
billedtagning.

> Er de taget med digitalkamera?

Ja. EOS D30.

> Og er du også
> autodidakt fotograf? *G*

Hehe - ja, det er jeg. Jeg tager især mange hestebilleder. Naturligt nok
indtil videre hovedsagligt inden for islænder-verdenen.

-dennis

Fra : matilde

Dato : 07-05-03 21:19

Dennis Thrysøe <dennis@geysirheste.dk> wrote in message news:<3eb8edbf$0$95291$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> [...]
>
> Hehe - ja, det er jeg. Jeg tager især mange hestebilleder. Naturligt nok
> indtil videre hovedsagligt inden for islænder-verdenen.

Det er nogle flotte billeder.
Inde på Http://www.wiegaarden-foto.dk ligger der også over 500
billeder fra den kåring.

Matilde