S-ryg
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 06-05-03 15:29

Davs

Så har jeg været til lægen og fået svar på de røngenbilleder der blev taget
af min ryg i torsdags, og det viser sig at jeg har det man kalder en S-ryg

Jeg ved endnu ikke ret meget om det, så hvis nogen kender til links, eller
erfaringer med det, høre jeg meget gerne om det.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Lau Saugman Hansen

Dato : 06-05-03 17:36

Det må næsten være det der også kaldes "scoliose" - prøv at søge på det på
f.eks. netdoktor.dk eller sundhed.dk

Mvh Lau

Fra : innerpeace

Dato : 06-05-03 17:57

">
> Hej Bolette

Du kan muligvis få hjælp af Bowtech. Den kan du læse mere om på min
hjemmeside www.innerpeace.dk og evt. kontakte mig for behandler i dit
område, hvis du er interesseret.
mvh Susan

http://www.kandu.dk/