Hvordan gør jeg?
Fra : monty

Dato : 05-05-03 19:16

Jeg har noget tekst på min side. Det er så meningen at når man med musen
kører henover det sidste ord i teksten så skal der dukke en taleboble op med
et gif billede i.

Hvordan gøres det? Jeg bruger FP2000

Dennis

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-05-03 21:00

Brug et image swapping script. Det initielle billede skal bare være
gennemsigtigt. Husk også at preloade billedet.

Fra : monty

Dato : 05-05-03 22:03

> Brug et image swapping script. Det initielle billede skal bare være
Og hvordan gøres det det så lige? Er det et script jeg skal have hentet på
nettet eller ligger det i FP?

Dennis

Fra : Henrik Petersen

Dato : 06-05-03 09:05

"monty" <montysnablelA@mail.tdcadsl.dk> wrote in message

> "Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse
> Og hvordan gøres det det så lige? Er det et script jeg skal have hentet på
> nettet eller ligger det i FP?

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/imagetooltip.htm
brug dette, det er lige til at implementere i thml delen i frontpage....
henrik

Fra : monty

Dato : 06-05-03 12:30

> http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/imagetooltip.htm
> brug dette, det er lige til at implementere i thml delen i frontpage....
> henrik

Jeg har prøvet med den men jeg kan ikke rigtig få det til at virke. Jeg kan
godt finde ud af at sætte mit eget gif billede ind men det er meningen at
når musen rammer ordet:"en" så skal der dukke et billede op. Når jeg bruger
dette script kommer der: Link1 og Link 2.

Hvordan fjerner jeg dem?

Dennis

Fra : Henrik Petersen

Dato : 06-05-03 15:59

> [...]
bruger
> dette script kommer der: Link1 og Link 2.

Dette er <a href="#" onmouseover="doTooltip(event,0)"
onmouseout="hideTip()">en</a>prøve<br>
De<a href="#" onmouseover="doTooltip(event,1)" onmouseout="hideTip()">to</a>
er de bedste..?<br>

Jeg har prøvet at lave noget tekse, der er før og efter 'mouseover' Så der
kommer til at stå...

Dette er en prøve
De to er de bedste

Det er nu en og to der er linkne.....