Site navigation bar i Mozilla 1.3 ?
Fra : Robert

Dato : 05-05-03 18:59

Hej med jer...
JEg har bemærket at denne mystiske menu bar, kommer frem på min side, som en
slags hjælpende navigering... men hvilke koder leder den efter ? Den eneste
aktive ting som fungere på min side er åben en af koderne
<link REV=made href="mailto:webmaster@gorhams.dk">

tror jeg... men hvordan laver man koderne til resten af navigationsbaren ?

-- Hilsen Robert
The site about lymphangiomatosis and Gorham's Disease
www.gorhams.dk

Fra : Stig Nygaard

Dato : 05-05-03 20:43

Hej Robert

Robert wrote:
> [...]
> <link REV=made href="mailto:webmaster@gorhams.dk">
> tror jeg... men hvordan laver man koderne til resten af navigationsbaren ?

En god feature som Opera efter sigende også har fået i version 7+. Se f.eks:

http://www.w3.org/TR/html401/types.html#type-links
http://www.jard.co.uk/net/mozlink.txt

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Robert

Dato : 05-05-03 21:26

jeps... det ser smart ud.... ja.. jeg må igang med det... vil gerne
forbedre integrationen til andet end Internet Explorer.... MOzilla 1.3 er
faktisk temmelig god må jeg indrømme... SÅ på med arbejdshandskerne

Robert