Når den skal checke mere i en sql sætning ~
Fra : Thomas Brejner

Dato : 05-05-03 17:20

Hvorfor virker denne linie ikke?

strSQL = "SELECT * FROM stemme WHERE navn = '" &
Request.Form("navn") & "' and vitsid = '" &
Request.Querystring("id") & "'"
Set rs = Conn.Execute (strSQL)

Her er fejlmeddelelsen:
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Data type mismatch in
criteria expression.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 05-05-03 17:33

Thomas Brejner wrote :

> [...]
> Set rs = Conn.Execute (strSQL)
>
> Her er fejlmeddelelsen:
> [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Data type mismatch in

kunne det være fordi vitsid er et tal ? I det tilfælde skal der ikke
plinger om værdien.

Se venligst artiklen http://www.asp-faq.dk/article/?id=41, der giver et
par hints i retning af hvilke ting, der er gode at medtage i et indlæg.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
** Vil det sige, at ham Lars er et stort brød på 15 år ? **