problemer med cookies
Fra : Otto Leholt

Dato : 06-01-01 13:38

Hej
Jeg oplever noget underligt her.
Jeg har et par web sites ( på www.ewebcity.com) medgæstebøger - hvor man
efter at ha skrevet sig ind får vist en velkomsthilsen når man vender
tilbage. Det har virket fint , men nu virker det ikke . Det undrer mig
tillige at når jeg kigger i windowsmappen cookies hedder alle cookies nu
anyuser@og domænenavn.
Er der nogen der kan forklare mig hvad der kan være galt...???
Du må meget gerne prøve at logge ind på
http://www3.ewebcity.com/otto/home.asp og skrive i GB og checke om du får en
personlig hilsen på homa.asp ....på forhånd mange tak for evt hjælp

hilsen Otto

--
Otto Leholt - Baggesensgade 19 - 2200 kbh N - tlf 3537 4928
leholt@worldsonline.dk http://www3.ewebcity.com/otto/home.asp

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 06-01-01 14:18

"Otto Leholt" <leholt@worldonline.dk> wrote in message

> Du må meget gerne prøve at logge ind på
> http://www3.ewebcity.com/otto/home.asp og skrive i GB og checke om du får
en
> personlig hilsen på homa.asp ....på forhånd mange tak for evt hjælp

jeg får nu fejlen:

Microsoft JET Database Engine error '80004005'
Operation must use an updateable query.

/otto/form_ac.asp, line 48

ved at indsætte denne tekst:

Well, we'd better check it out then ...

/Jesper

Fra : Lars Jensen

Dato : 06-01-01 20:35

"Jesper Stocholm" <spam@stocholm.dk> wrote in message

> jeg får nu fejlen:
>
> Microsoft JET Database Engine error '80004005'
> Operation must use an updateable query.
>
> /otto/form_ac.asp, line 48
> /Jesper

Det lyder som om databasen er skrivebeskyttet?

--
Lars B. Jensen
"Det startede med at han slog igen...."

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 06-01-01 21:08

"Lars Jensen" <lars@zulfo.dk> wrote in message
> "Jesper Stocholm" <spam@stocholm.dk> wrote in message

> Det lyder som om databasen er skrivebeskyttet?

noget kunne tyde på det ...

--
/Jesper
http://stocholm.dk

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 06-01-01 15:06

> [...]
en
> personlig hilsen på homa.asp ....på forhånd mange tak for evt hjælp

jeg sad lige og kiggede på dit site, og jeg undrede mig over noget. Hvordan
vil du have, at man kan vise indholdet af en brugers rod-drev fra en
ASP-side ? På http://www3.ewebcity.com/otto/asp/show-files.asp har du en
ASP-side, der ikke indeholder noget client-side vbs, og det må da blive lidt
svært, når klienten kun får noget andet end html at se ... ? De hacks jeg
har set, hvor man har listet indholdet har alle brugt en eller anden bug i
(typisk) IE kombineret med ActiveX. Jeg tror ikke, at det er muligt med ren
vbs (jeg har dog ikke undersøgt det)

--
/Jesper

Fra : Lauritz Jensen

Dato : 07-01-01 13:44

Otto Leholt wrote:

> Du må meget gerne prøve at logge ind på
> http://www3.ewebcity.com/otto/home.asp [...]

(ved mouseover på navnet i højre side)
"Design & Konstruktion - af virksomhedens, foreningens eller familiens
hjemmesider tilbydes for mindre honorar"
Det er en joke, ik'? Ikke særlig sjov, men det er en joke, ik'?

--
Lauritz