Golf for begyndere.. -Ho golf
Fra : CyberBob

Dato : 05-05-03 10:55

Hej!.
Som en kommende nybegynder indenfor golf, ville jeg
være glad hvis nogle kunne svare på følgende:

Overvejet at starte hos Ho golf (privatejet), nogle der kender
til dem? på godt og ondt..

Prøvemedlem 1800,- (incl. boldgebyr) 3 mdr.
Brugt vogn 800,-
Indskud 2500,-
Medlemsskab 4150,- (får 1000 rabat efter prøve medlemsskab)

Så det første år en udgift på 8225,- -er det dyrt eller okay?

Der står intet nærmere om indskudet -men det får man vel retur
ved ophør af medlemsskab?

Tip og gode råd er velkomne!

Hilsen
cb

Fra : Henning

Dato : 05-05-03 15:57

On Mon, 5 May 2003 11:55:22 +0200, "CyberBob" <mail@mail.dk> wrote:

> [...]
>Medlemsskab 4150,- (får 1000 rabat efter prøve medlemsskab)
>
>Så det første år en udgift på 8225,- -er det dyrt eller okay?

Har du aldrig spillet før? I så fald får du mange gange Pay'n play for
de 8.000! Du får et komplet nyt golfsæt til ca. 1500,- i rimelig
begynderkvalitet incl. vogn i Bilka el.lign, ellers koster det et par
hundrede at leje pr. gang.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : CyberBob

Dato : 05-05-03 17:53

Så -det er et "godt" tilbud?
Prismæssigt okay?!...

Mvh
cb

Fra : skh

Dato : 09-05-03 09:20

Hej CyberBob,

Når det er en privatejet golfklub er det så ensbetydende med at den ikke
hører under DGU? For hvis det er tilfældet får du ikke det medlemskort som
gør dig istand til at spille på andre baner rundt i landet, når du er færdig
med at øve dig - og så synes jeg det er for dyrt. Prisen i en "rigtig"
golfklub ligger på helt samme niveau som det du skal give i Ho, hvor det så
end ligger.

hilsen Susanne