check om fil eksisterer
Fra : Martin_P

Dato : 05-05-03 10:18

Kan man - på serveren - checke om en given fil eksisterer inden man
sætter den til download...Jeg have tænk mig noget lign dette :

<%
if Sesseion("Login") <> 1 then
response.redirect "default.asp"
end if

%>

og i download.asp

<%
filnavn = request.querystring("file")

If FILNAVN EKSISTERER then
response.redirect filnavn
else
response.write "Fejl!!! Filen findes ikke!!!"
end if
%>

men hvordan får jeg lavet den if sætning korrekt ????

Martin_P

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 05-05-03 10:45

Martin_P skrev:

> Kan man - på serveren - checke om en given fil eksisterer
> inden man sætter den til download...

Kig på FSO (FileSystemObject) - se fx her:
<http://msdn.microsoft.com/library/en-us/vbcon98/html/vbconFolderFileProcessing.asp>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Martin_P

Dato : 05-05-03 12:38

>Kig på FSO (FileSystemObject) - se fx her:
><http://msdn.microsoft.com/library/en-us/vbcon98/html/vbconFolderFileProcessing.asp>
Tusind tak - det løste det! )

Martin_P