Skratten/boblen i halsen
Fra : Carsten

Dato : 05-05-03 09:07

Hej alle, jeg begyndte i torsdags af få en skratten/boblen i
halsen/lungerne? når jeg tager en dyb indånding og puster ud igen (det
"bobler" mest i slutningen af sådan en "øvelse").

Det er værst når jeg ligger ned (i de fleste opretstående stillinger sker
det ikke så jeg kan høre det), jeg har en lille smule åndedrætsbesvær men
ingen feber. Jeg har indtil videre kun hostet ganske lidt, men lige idag er
jeg begyndt at hoste lidt mere (indtil videre helt tør hoste). Jeg synes at
jeg generelt har haft det lidt dårligere end normalt mens det er stået på,
men det kan muligvis også bare være psykologisk (jeg er syg, ergo skal jeg
have det dårligt Nogen idéer til hvad det kan være?

Mvh Carsten

PS. Har just prøvet at få fat i min læge i en time, hvad hjælper det at have
en læge når der er optaget hele tiden...

Fra : ram2

Dato : 05-05-03 09:17

"Carsten" skrev d. 05-05-03 09:07 dette indlæg :
> Hej alle, jeg begyndte i torsdags af få en skratten/boblen i
> halsen/lungerne? når jeg tager en dyb indånding og puster ud igen (det

> "bobler" mest i slutningen af sådan en "øvelse").

Hej Carsten.
Velkommen i klubben. Jeg har lige haft den tur du beskriver. Det er 12
dage siden det startede, og er ikke helt væk endnu.

Jeg havde tilfældigvis Mucomust i huset, som virker slimløsnende. Di
hoste er godt nok tør i starten, men vent, den bliver sejg, og er
næsten umulig at hoste op. At sove var næsten umuligt, indtil jeg
puttede 4 sofapuder ind i sengen, og faktisk sad op og sov. Jeg havde
ingen feber, og kontaktede ikke lægen. Jeg er sikker på, at det blot er
en gammeldags KANONforkølelse.
Som sidegevinst har jeg efter det er blevet bedre, fuldstændig mistet
lugtesansen og til dels smagssansen. Jeg håber dælme de kommere igen.

Giv tid, du blir' rask igen og god bedring

Mvh
Ram

http://www.kandu.dk/