Ny hest. Igen!
Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 05-05-03 08:01

Haflinger hesten - Aston!

Det hele startede da Kim sendte mig et billede af hans Haflinger og
det billede har vi så gået og kigget på i nogle dage og ingen af os
kunne længere holde sig i ro!!!

Det fører for vidt at skrive om det her, men har du lyst til at læse
historien og se vidunderet, så klik ind på:

http://aston.soholm.com

Vi har med Aston fået endnu en problemhest.
Problemet er at vi ikke har plads til den )
Vi skal altså til at bygge til. Igen!
Gad vide med hvad det ender med.

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Anet

Dato : 05-05-03 08:35

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Jenny Larsen

Dato : 05-05-03 09:36

Hej Ole
Tillykke med en "rigtig" hest
Har selv en af slagsen, som også er købt hos Verner.
Jenny

Fra : Kim

Dato : 05-05-03 15:05

"Jenny Larsen" <jenl@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ole
> Tillykke med en "rigtig" hest
> Har selv en af slagsen, som også er købt hos Verner.
> Jenny

Dét kan jeg godt tilslutte mig !!

TILLYKKE

Mvh, Kim (Sæl' Haflingerejer)

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 05-05-03 13:44

"Anet" <anet49@hotmail.com> wrote:

> [...]

En stald med plads til 14 heste mere !!!

Du er ikke langt fra sandheden. Du kender min svaghed.
Men nu skal vi lige have stalden først!

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Anet

Dato : 05-05-03 14:13

> Du er ikke langt fra sandheden. Du kender min svaghed.
> Men nu skal vi lige have stalden først!

(klip)

Jamen med din aktivitet så varer det nok ikke længe. *GGG*

--
~Hilsen
Annette~

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 05-05-03 18:32

"Anet" <anet49@hotmail.com> wrote:

>Jamen med din aktivitet så varer det nok ikke længe. *GGG*

Årh! Ridehuset har da været undervejs i et år nu. Rytterstue, baderum
mm. har 2 års jubilæum

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com

Fra : Marlene

Dato : 05-05-03 15:08

Ole Braad-Sorensen <braadso@soholm.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:o72cbv43o44uhs938os37fnhnb7t2lea29@4ax.com...
> Haflinger hesten - Aston!
>
> Det hele startede da Kim sendte mig et billede af hans Haflinger og
> det billede har vi så gået og kigget på i nogle dage og ingen af os
> kunne længere holde sig i ro!!!

Snip

Suk, hvor er han smuk! Tillykke

Mvh. Marlene.