get2pet.dk
Fra : Vibeke J

Dato : 05-05-03 07:01

Hejsa,
er der nogen herinde som har prøvet at købe hos subj.? De har jo RC Maine
Coon til /ret/ lave priser. (359, hvor jeg har givet 499 for 10 kg.)

/Vibeke

Fra : Ida

Dato : 05-05-03 07:53

--
"Vibeke J" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
> er der nogen herinde som har prøvet at købe hos subj.? De har jo RC Maine
> Coon til /ret/ lave priser. (359, hvor jeg har givet 499 for 10 kg.)
>
> /Vibeke

Hej Vibeke *s*

Jeg har købt en del foder hos get2pet.dk og jeg er meget mere end tilfreds
med den service jeg har fået
Ikke nok med at de lagde deres egne rabatkuponer ud i mit sted, da mine var
længe om at nå frem, men jeg fik også 16 kilo gratis kvalitetsgrus.
Mine varer var lidt tid undervejs, men tilgengæld blev de leveret gratis til
min hoveddør (meget rart ikke selv at skulle slæbe 90 kilo foder + 16 kg
grus) *s*

De får kun ros herfra

Ida

DK CorkyCoon