Fejl ved åbning af nyt vindue!
Fra : Esben Boye-Jacobsen

Dato : 04-05-03 20:56

Hej Nyhedsgruppe!
Jeg har på min side et ganske simpelt script, der åbner et nyt
vindue, hvis man har chekket en checkboks af, hvis ikke åbner den
i det samme vindue;

<SCRIPT TYPE="text/javascript">
function nytwin(fil){
if (kryds.checked==true){window.open(fil, '',
'location,dependent,directories,copyhistory,menubar,resizable,scr
ollbars,status,toolbar');}
if (kryds.checked==false){parent.location=fil}
}
</SCRIPT>

Dette virker imidlertid ikke når jeg sætter det i en Iframe (se
problemet på www.esbenboye.dk, vælg undersider). Men det virker
fint når det står alene ( http://www.esbenboye.dk/Sites/subs.asp
)

Er det nogen der kan fortælle mig, hvad jeg gør forkert, og hvad
jeg kan gøre for at få det til at virke???

Mvh
Esben Boye-Jacobsen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne