Nogen der kender Yamaha´s nye 16 x brænder
Fra : Mikael Østergaard Je~

Dato : 24-03-01 22:43

Jeg skal have ny brænder og overvejer lidt Yamaha´s nye CRW2100EZ.
Internal E-IDE 16X Write/10X Re-Write/ 40X Read CD-RW Drive/ 8 MB Buffers.
http://www.yamaha.com/cgi-win/webcgi.exe/DsplyModel/?gHDR00007CRW2100EZ

www.bj-trading.dk har den til 1.812,- kr. Er der nogen, der kender den og
er den værd at købe, eller er der andre, som bedre kan anbefales ?

-------------------------------------

MVH
Mikael
mj@city.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-03-01 22:51

Hej Mikael

Kik her - der er en sammenligning af 4 drev
http://www.cdrinfo.com/hardware/plextor1610a/index.shtml

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
Hvorfor skal de havemøbler sættes ud lige netop i nat ?

Mikael Østergaard Jensen <mj@city.dk> skrev i en

Fra : Jesper Krogh

Dato : 24-03-01 22:55

On Sat, 24 Mar 2001 22:42:31 +0100, Mikael Østergaard Jensen <mj@city.dk> wrote:
> [...]
> www.bj-trading.dk har den til 1.812,- kr. Er der nogen, der kender den og
> er den værd at købe, eller er der andre, som bedre kan anbefales ?

Plextors er værd at købe, de har burn proof og det er klart pengene værd.

--
../Jesper Krogh, jesper@linuxpusher.dk
webshop: http://www.linuxpusher.dk