respektpåtegninger
Fra : Henrik & Lotte

Dato : 04-05-03 17:33

Til og starte med vil jeg gerne sige at min erfaring med bankforetninger er
beskeden.
Jeg vil gerne vide om den dom om respektpåtegninger kun gælder banker, og
hvor storer beløb drejer det sig om?
Og kan man læse det i de papirer man har fået af banken etc?
Det kunne jo være sjovt at få lidt penge tilbage fra banken for en gang
skyld!

MVH
Henrik G Nielsen

Fra : [DK]Garfield

Dato : 04-05-03 19:08

Det drejer sig om både banker og pantebrevsselskaber.

Der er nemlig kun tale om sælgerpantebreve og ikke rykning af
ejerpantebreve, som der vist nok er flest af.

Garfield

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 14-05-03 18:36

"[DK]Garfield" wrote:

> Det drejer sig om både banker og pantebrevsselskaber.
>
> Der er nemlig kun tale om sælgerpantebreve og ikke rykning af
> ejerpantebreve, som der vist nok er flest af.

Det troede jeg også indtil forleden dag, da så jeg et gebyr på 1.500 kr
til pengeinstitut for rykning af ejerpant,
så nu går vi på jagt

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen
Rådgiver for flere danske svinebønder.