Browser styring mellem en desktop og en PD~
Fra : Tina Jørgensen

Dato : 04-05-03 16:57

Hej

Er der nogen der har forstand på at lave et script, som styre
hvor brugeren skal sendes hen alt efter om de åbner side på en
desktop eller en PDA? Jeg har prøvet at bruge nogle af de scripts
der kan styre på om man åbner fra netscape eller explorer, men de
virker ikke.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Henrik Overballe

Dato : 10-11-03 12:54

Jeg søger selv samme script. Hvis du har fundet noget der har
hjulpet dig, så må du gerne poste et indlæg eller sende en e-mail