Bios fejl : to bib!
Fra : David

Dato : 24-03-01 22:30

Jeg har i sidste uge købt en IMB 486 bærbar Think Pad. Den har nok taget
skade hos post DK. pga. ikke optimal emballage.

Når jeg tænder den køre den max. 30 sek. uden problemer og slukker så
med et bib. Hvis jeg så prøver at tænde igen giver den to bib med en høj
tone. Det er muligvis bios’en der sender en fejl meddelelse med hvad
betyder den?

For at det er vil køre de max 30 sek. skal strøm stikke tages ud et
minut eller to, lige efter at strømme er tager fra den høre en meget høj
tone, hvor fra den kommer ved jeg ikke, måske en komponent der står så
svinger?

Er det nogle der har nogle gode ideer til hvordan jeg får den til at
virke, vil jeg blive glad

Mvh. David Pedersen