Hjælp til cookie
Fra : Bjarne Lambrecht Sør~

Dato : 04-05-03 13:44

Hej. Jeg har en funktion der laver en cookie der automatisk
udfylder en formular på min hjemmeside. (se noget af koden i
bunden)

Problemet er at man kun kan bruge den funktion i samme bibliotek
som cookien er blevet oprettet i.

Hvordan skal man gøre for at en cookie virker på hele ens
hjemmeside ? (tror nok at man skal definere "path" og "domain",
men hvordan?)

Vh
Bjarne

<!-- begin script

TheCookieName = 'fjordhesten_oest_cokkie_formular';

numDays = 183; //Days 'till Cookie expires.(eg. 183 days =
6 months)

// Write One Big Cookie with all the values in it.

function WriteOneBigCookie () {

var expire = new Date ();

expire.setTime (expire.getTime() + (numDays * 24 * 3600000));
//6 months from now!

// (dd) (hr) (ms in hr)

var WholeCookie = expire ;

//Text entry

WholeCookie = WholeCookie + '`' +
document.TestForm.medlemsnummer.value;

WholeCookie = WholeCookie + '`' +
document.TestForm.fornavn.value;

WholeCookie = WholeCookie + '`' +
document.TestForm.efternavn.value;

WholeCookie = WholeCookie + '`' +
document.TestForm.adresse.value;

WholeCookie = WholeCookie + '`' +
document.TestForm.postnummer.value;

WholeCookie = WholeCookie + '`' + document.TestForm.by.value;

WholeCookie = WholeCookie + '`' +
document.TestForm.email.value;

WholeCookie = WholeCookie + '`' +
document.TestForm.hjemmeside.value;

WholeCookie = WholeCookie + '`' +
document.TestForm.telefon.value;

WholeCookie = WholeCookie + '`' +
document.TestForm.mobil.value;

//Put cookie in the Oven Bake 'till done.

document.cookie = TheCookieName +"=" + escape (WholeCookie) +

"; expires=" + expire.toGMTString() ;

// alert('Your Personal information has been stored, ready for
the next time you use this page.');

}

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : 1069noreply@hotmail.~

Dato : 04-05-03 17:42

On Sun, 4 May 2003 12:43:37 +0000 (UTC), Bjarne Lambrecht Sørensen
<mosehuset@wanadoo.dk> wrote:

> Hej. Jeg har en funktion der laver en cookie der automatisk

set path på, sådan:

expires=" + expire.toGMTString(); path=/";

--
find clausen
www.photopress.dk