Hitte missen har fået killinger
Fra : Jynis

Dato : 03-05-03 18:51

Hej alle katte venner
Så fik hitte missen killinger, 5 fine store , endnu ved jeg ikke hvor mange
drenge og piger der er . De kan ses på vores hjemmeside , klik på foder, så
på katte , der er der links til billeder af mis og hendes familie.Jeg
mangler gode hjem til 3 af dem endnu.
De er gratis , så de nye hjem skal selv sørge for vaccination og øremærkning
osv.
Jeg fortæller mere senere. Mvh
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-05-03 19:59

Jynis <jynisFJERN@tdcadsl.dk> skrev i en
> [...]
familie.Jeg
> mangler gode hjem til 3 af dem endnu.
> De er gratis , så de nye hjem skal selv sørge for vaccination

Hej Jynis
Tillykke med de fine killinger!
Hvor er hittemissen bare sød, godt hun fik chancen for et godt
liv hos dig!
Held og lykke med at finde gode hjem til de sidste 3 killinger,
det skal nok lykkes, det er jeg ikke i tvivl om!

mvh Eva