DANAPLUS LOG
Fra : Christian Gammelgaar~

Dato : 03-05-03 15:04

Hej NG

Er der nogle der har en instruktionsbog til en DANAPLUS LOG.

Vh Christian

Fra : Ole P.

Dato : 03-05-03 15:44

"Christian Gammelgaard" skrev > Hej NG

> Er der nogle der har en instruktionsbog til en DANAPLUS LOG.

Det har jeg, hvis det altså er en *Danavigate 3100*

mvh Ole P.

Fra : Christian Gammelgaar~

Dato : 03-05-03 17:26

Jeg kan ikke se der står noget på den.
Den har vidt disp. og går op til 12 knob?

Vh Christian

Fra : Ole P.

Dato : 03-05-03 18:23

"Christian Gammelgaard"
> Den har vidt disp. og går op til 12 knob?

Så er det nok ikke den samme.
3100 er elektronisk med stort display og vistnok 8 knapper.
Jeg har manual i PDF format (ca. 550 KB) på DN 3100 og ville lægge den ned i
dk.binaer, men systemet brokker sig over filstørrelsen, selv om jeg i konti
har afkrydset for filopdeling af filer > 300 KB.

Jeg kan sende den som mail til dig direkte, men den er på 550 KB.

Ole P.

Fra : KHA3

Dato : 03-08-03 20:35

karsten.hansen@get2net.dk