Gedde på flue - forfang?
Fra : enrico

Dato : 03-05-03 10:11

Jeg har netop påbegyndt fluefiskeriet og ville prøve med en geddeflue.

Jeg har benyttet kevlarforfang, men det går hurtigt i "tot" for mig.
Skyldes det min manglende teknik, eller er der et andet og bedre
forfang til gedder end kevlartråd?

-enrico

Fra : enrico

Dato : 03-05-03 10:37

Som svar på mit eget indlæg har jeg i en svensk nyhedsgruppe
fundet flg. links:

http://gagnekulla.net/pikefly/

http://hem.passagen.se/pikehunt/?noframe

http://gagnekulla.net/pikefly/gddflugo.htm

- det ser ud til, jeg ikke er den eneste, der har problemer med
forfanget. Hvad gør I?

-enrico

Fra : JD

Dato : 03-05-03 15:09