Ung huskat købes
Fra : Figaro

Dato : 03-05-03 09:45

Ung huskat ml. 6-8 mdr. købes . Skal være neutraliseret. Kommer til at gå
sammen med en neutraliseret hankat, som er snart 8 mdr. Den vil blive
indekat.
Skal være i Århus kommune, med mindre en transport kan arrangeres for et
mindre beløb

Mail: stine@sukkermel.dk
Tlf: 26368030

Fra : Katrine Nederby

Dato : 03-05-03 09:54

"Figaro" <sukkermel@sukkermel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indekat.
> Skal være i Århus kommune, med mindre en transport kan arrangeres for et

Hej

Har i prøvet Tingskoven (Dyreværnets internat i Tranbjerg) eller internatet
i Odder (Dyrenes Beskyttelse)?

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Figaro

Dato : 03-05-03 18:44

Hejsa Katrine
Figaro (den kat vi har nu) er fra Tingskoven :D Men vi har desværre ikke
bil, og kan ikke lige låne en. Desværre går der ingen busser ud til
Tingskoven :(
Mvh Stine

Fra : Katrine Nederby

Dato : 03-05-03 19:06

> Hejsa Katrine
> Figaro (den kat vi har nu) er fra Tingskoven :D Men vi har desværre ikke
> bil, og kan ikke lige låne en. Desværre går der ingen busser ud til
> Tingskoven :(

Joh, jeg har da selv været med bus derud flere gange. Mener, det er 52'eren.
Man skal bare bede om at blive sat af ved internatet, og så stopper den i
svinget lige udenfor. Når man skal hjem igen, vinker man bare af bussen for
at stoppe den Og til Odder går der jo Oddergrisen fra Århus H.

Men nu ser det jo ud til, i måske kan give Puller et nyt hjem Krydser
fingre.

Fra : Figaro

Dato : 03-05-03 22:29

Okay tak for det Katrine :) Var jeg ikke klar over, men nu håber jeg bare
mest af alt vi kan finde ud af noget med Puller :)

Fra : Vibeke J

Dato : 03-05-03 12:18

> [...]
> indekat.
> Skal være i Århus kommune, med mindre en transport kan arrangeres for et

Hej,
www.vildkat.dk har de Puller - hankat ca. 6 mrd og i østylland. Måske det
var noget?

/Vibeke

Fra : Figaro

Dato : 03-05-03 13:15

Hejsa Vibeke.
Jeg kan sige, at vi også er i gang med at finde ud af noget sammen :D Jeg
får mere at vide på mandag :)
Mvh Stine

Fra : Figaro

Dato : 04-05-03 20:56

Jeg kan desværre melde tilbage, at vi ikke kunne have Puller alligevel, det
blev for dyrt! Så er det billigere at tag ud på Tingskoven (internat).