Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Ie6 når jeg ser på sider kommer da en fejl
Fra : Thomas Pedersen

Dato : 03-05-03 08:58

hejsa NG

når jeg er Fx på mobital så kommer den med en fejl medelse:
Der opsted en fejl under kørslen.
vil du søge efter fejlen?

og så kan jeg trykke Ja eller Nej

hvis jeg trykke JA så starter programmet : Microsoft Script Editor

Hvordan slå jeg det fra så den ikke komme med den fejlmedelse ??

hilsen thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-05-03 09:15

"Thomas Pedersen" <twp@twp.dk> skrev :

>Hvordan slå jeg det fra så den ikke komme med den fejlmedelse ?

Funktioner => Internetindstillinger => Avanceret => slå script
debugging fra.

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 03-05-03 10:03

> Funktioner => Internetindstillinger => Avanceret => slå script
> debugging fra.
>
> --
> Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Takker mange gange det hjalp

thomas