Tiscali, vil skaffe kunder?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-05-03 22:51

Hej

Så lige på tiscali...

Gratis oprettelse, gratis installation, gratis 1.måned... Altså lige til at
hoppe på, uden at nogen penge på lommen....

Det må jo siges, at det jo nok vil friste svage sjæle i nu igen at oprette
adsl hos firmaet?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-05-03 22:54

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> Hej
>
> Så lige på tiscali...

Og så desuden er alt deres reklamelort væk? Ser ud til at de er ved at ændre
lidt på tingene?

Men det jeg skulle finde var download cachen... Men den findes vel ikke
mere?

Fra : Rudi Stegen

Dato : 03-05-03 01:37

Hej Bjarke Hansen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Men det jeg skulle finde var download cachen... Men den findes vel
> ikke mere?

Den har været væk i lang tid. Også inden NytSite gik i luften for et
års tid siden. Men de har da beholdt deres ftp-mirror.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 03-05-03 14:26

On Sat, 03 May 2003 02:37:07 +0200, Rudi Stegen
<rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote:

>Den har været væk i lang tid.

Ikke hvis man ved hvor... men ja den er ikke offentlig tilgængelig
mere.

--
Morten!

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 08-05-03 13:53

On Sat, 03 May 2003 15:25:46 +0200 Morten Kjaer Nielsen wrote:

> Ikke hvis man ved hvor... men ja den er ikke offentlig tilgængelig
> mere.

Virker den?? De sidste mange gange jeg prøvede at bruge den blev filen
aldrig hentet.

Fra : KS

Dato : 03-05-03 00:02

> [...]
at
> hoppe på, uden at nogen penge på lommen....

..... og "gratis" brevveksling med de søde piger i Intrum Justitsia....

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 03-05-03 14:29

On Sat, 3 May 2003 01:02:16 +0200, "KS" <kelds@ofir.dk> wrote:

>.... og "gratis" brevveksling med de søde piger i Intrum Justitsia....

Det skal man jo så være glad for (har jeg hørt nogen andre sige).

Man ryger altså kun til inkasso hvis der er noget "galt" et eller
andet sted i betalingsforløbet, eller hvis noget korrespondance enten
går tabt eller i ged ved modtageren.

Der er nok langt de færreste kunder som kommer derud, bevars den
offentlig medie omtale for tiden viser selvfølgelig ikke dette
mønster, men mon ikke der løbende er ved at komme nye boller på
suppen.

--
Morten!

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 08-05-03 14:06

On Sat, 03 May 2003 15:28:55 +0200 Morten Kjaer Nielsen wrote:

> [...]
> offentlig medie omtale for tiden viser selvfølgelig ikke dette
> mønster, men mon ikke der løbende er ved at komme nye boller på

Det må da vist også siges at være på tide. Det første Intrum
Justitia-brev blev udsendt i 1999.

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 09-05-03 03:10

"KS" <kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse

> at
>
> .... og "gratis" brevveksling med de søde piger i Intrum Justitsia....

Ja, dengang jeg havde skiftet til ADSL hos TDC fra isdn hos Tiscali
fortsatte de med at sende regninger på opkald fra min isdn linie som var
pillet ned. Ganske godt klaret. På deres hjemmeside har de en service hvor
man kan se alle ens opkald og forbrug. I den periode havde jeg sjovt nok 0
opkald til 0kr. Men de sendte regninger på over 2.000kr. Jeg skrev og skrev
til dem.....intet skete. Nåh jo, jeg fik brev fra Intrum Justitsia eller hva
de hedder. Trusler om RKI og jeg ved ikke hvad. Jeg forsatte med at skrive
til dem. Jeg fik flere breve fra de "søde piger" Det er vel efterhånden 2-3
år siden. Nu hører jeg ikke fra dem mere. Jeg er ikke i RKI. Det kører?

Jakob

Fra : Preben Kristensen

Dato : 27-06-03 22:42

"Jakob Baunsgaard" <jakob.b@Xmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man kan se alle ens opkald og forbrug. I den periode havde jeg sjovt nok 0
> opkald til 0kr. Men de sendte regninger på over 2.000kr. Jeg skrev og
Lyder meget bekendt.

Skiftede til TDC ADSL og opsagde mit abonnement hos Tiscali pr. snail-mail

den formular som de har på deres hjemmeside.
11 måneder senere fik jeg en regning på godt 300,- ringede så til dem og fik
at vide
at det var opgørelse på forbrug der ikke har kunnet faktureres før nu, fandt
ved samme
lejlighed ud af at jeg aldrig var blevet slettet som kunde hos dem.
Sendte derfor endnu en opsigelse, denne gang anbefalet.
Her 5 måneder senere, og efter utallige henvendelser pr. mail, som aldrig
bliver besvaret,
og pr. telefon hvor man bare får en sludder for en sladder,er jeg stadig
ikke blevet
slettet som kunde.

Preben Kristensen
preben@hyggesiden.dk