Javatjeck med Browser.javascript
Fra : Ryan Jeppesen

Dato : 24-03-01 20:58

Hejsa i NGen

Jeg har prøvet på at tjecke om javascript med "<%Browser.javascript%>
og jeg får at vide at det understøttes "True", men jeg vil gerne
skrive resultatet på min side, jeg har prøvet med følgende kode men
jeg får et "Nej". Højst sandsynligt fordi jeg har gjort noget forkert
:)

<%
Dim Javatjeck

Javatjeck = Browser.javascript

If Javatjeck ="True" Then Response.Write "<P>Ja</P>" else
Response.Write "<P>Nej</P>"
%>

Er det muligt at tjecke om Browser.javascript er True eller False i en
variablel?

Håber der er nogen der kan hjælpe.

mvh Ryan

Fra : Martin Poulsen

Dato : 24-03-01 21:46

"Ryan Jeppesen" <paradise@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> skrive resultatet på min side, jeg har prøvet med følgende kode men
> jeg får et "Nej". Højst sandsynligt fordi jeg har gjort noget forkert

[...]

> Er det muligt at tjecke om Browser.javascript er True eller False i en
> variablel?

Ja, men du skal lige lave din kode lidt om:

<%
Dim objBrowsCap
Set objBrowsCap = Server.CreateObject("MSWC.BrowserType")

If objBrowsCap.JavaScript = True Then
Response.Write "Ja"
Else
Response.Write "Nej"