Objektorientering
Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 05-01-01 15:57

Hej

Jeg ved ikke om dette måske er et lidt dumt spørgsmål, men here goes:

Hvordan hænger objektorientering og ASP sammen?

Som jeg forstår det er der ikke nogen synderlig bemærkelsesværdig måde man
kan forene disse to emner på. Jeg ved at man kan bruge includes, men det er
jo ikke det samme som objektorienteret programmering. Jeg har også læst et
sted at man kan benytte dll'er, som man kan lægge ud på serveren eller
installere i web serveren.

Er der nogen der har kommentarer ang. dette?

--

MVH Jimmy Nielsen

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-01-01 16:39

"Jimmy Nielsen" <jimbo@nielsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> installere i web serveren.
>
> Er der nogen der har kommentarer ang. dette?

Brug script classes...
Understøtter dog ikke polymorfi

Du kan/bør også kikke på dotNet

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Don@ld

Dato : 05-01-01 22:16

Gider du ikke kigge på http://usenet.dk/netikette/quote.html - så
bliver det noget nemmere at følge.

Fra : Hendrik W. Hansen

Dato : 05-01-01 23:32

"Don@ld" <samnt@hotmail.com> wrote in message
> Gider du ikke kigge på http://usenet.dk/netikette/quote.html - så
> bliver det noget nemmere at følge.

Øhhh... Same thing to you

Mvh. Hendrik

Fra : Troels Christiansen

Dato : 06-01-01 22:20

> Øhhh... Same thing to you

hehehe

--
Mvh.
Troels Christiansen

Jeg repræsenterer ved alle udtalelser
kun mig selv og ikke Tele Danmark Internet.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 08-01-01 09:22

"Don@ld" <samnt@hotmail.com> wrote in message
> Gider du ikke kigge på http://usenet.dk/netikette/quote.html - så
> bliver det noget nemmere at følge.

Jeg kunne have cuttet en enkelt linie...
Ellers kan jeg ikke se at der skulle være problemer

"Min" newsserver klipper indlæggende ret hurtigt, derfor er jeg måske
tilbøjelig til at tage mere tekst med end normalt

FUT: dk.admin.netikette

mvh/Peter Lykkegaard