Browser
stl_s 3840
arlet 2470
[Opera] - Java?
Fra : Palle Jensen

Dato : 02-05-03 20:27

Under preferences ser jeg dette:

#################
Version
7.10
Build
2840
Platform
Win32
System
Windows XP

Java
Java not installed
#################

Jeg er næsten sikker på at jeg installerede Java. Jeg hentede jo den
store installation, og ville netop installere Java. Hvordan for jeg
det installeret uden at reinstallere?

--
Palle Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-05-03 20:48

Palle Jensen <invalid@invalid.00> skrev :

>Jeg er næsten sikker på at jeg installerede Java. Jeg hentede jo den
>store installation, og ville netop installere Java. Hvordan for jeg
>det installeret uden at reinstallere?

Det er vel ellers det nemmeste, men ellers må du hente Jav fra
http://sun.java.com.

Når du installerer Opera med java, så er der to installationer,
først browseren og så java.

Der sker da ikke noget ved at installere oveni.