Munkholmbroen SVINERI
Fra : M :-)

Dato : 02-05-03 04:13

Jeg må sig at jeg er glad for den intersse der er for lystfiskeri og
hornfisk, men jeg bliver ærgelig når jeg ser dem der ikke overholder de
regler der er for os fiskere, der stod en del og fiskede direkte fra broen
og dem der ikke var plads til stod lige neden under broen, selv om der er
500 m fredning ved broen..

Fiskeriet bliver ødelagt for os mere seriøse lystfiskere, jeg bliver så
PISSE SUR når folk bare skider på de fredningsregler der er ..!!!!

Knæk og Bræk.... mest BRÆK over dem der ikke overholder regler og fredninger

Fra : Lasse Karlsson

Dato : 02-05-03 21:09

Hej M

Ret mig endelig hvis jeg husker forkert, men er der ikke kun halvårsfredning
ved munkholmbroen?

Mvh
Lasse Karlsson

Fra : M :-)

Dato : 03-05-03 05:12

Det er hele året og der er fiskeri forbudt på broen .. hele året..!!

Lasse Karlsson <fluekaep@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:48ju8b.8ga.ln@news.artscape.dk...

Fra : Thomas

Dato : 03-05-03 05:47

Ikke i hht. gældende bestemmelser, men er der ved opslag et fiskeriforbud
fra broen? Ellers kan jeg ikke se, at der er noget at komme efter.

Citat:

Bekendtgørelse om regulering af fiskeriet i Isefjorden, Tempelkrogen, Holbæk
Fjord og Tuse Å

BEK nr 18 af 13/01/1998 (Gældende)

"Stk. 2. I tiden fra 16. september til 15. januar, begge dage inclusive,
fastsættes et trekantet fredningsbælte ved udløbet af følgende vandløb:

1. Ellerenden"

Hilsen

Thomas

Fra : Leif

Dato : 03-05-03 07:47

Er der ikke noget med et generelt forbud med fiskeri fra broer af hensyn til
trafikken?

Fra : M :-)

Dato : 04-05-03 18:18

der er et 500m fredningsbælte hele året ved broen, og der må ikke fiskes fra
broen overhovedet.. se diverse søkort og bestemmelser..

Men det er jo ikke kun der der sker overtrædelser af regler, også i Vellerup
Vig, hvor 500 m fredningsbæltet ikke bliver overholdt..!!

Thomas <thomas@wonderfullspam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eb349dd$0$31996$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Thomas

Dato : 04-05-03 21:43

Jeg har netop citeret gældende bestemmelser hentet via Fiskeridirektoratets
hjemmeside. Er det ikke godt nok?

Fra : The Angler

Dato : 07-05-03 09:53

Sæt dig ind i reglerne inden du angriber andre på forkert grundlag.

Der må gerne fiskes fra broen undtagen i perioden 16. september til 15.
januar. Det står der faktisk også på de skilte der findes dernede, men
du har måske aldrig været der !

Fra : Kim Engelberth

Dato : 07-05-03 14:01

Forkert surt opstød !!!!
Det er da underligt, at man sætter skilte op, som siger noget andet end du.
Ligesom det er besynderligt, at Fiskerikontrollen kommer forbi flere gange
årligt og ikke påpeger dit påståede ulovlige fiskeri. De kontrollerer
smilende de mange fiskere på broen.
Måske man skulle læse skiltene inden .................................
Emerson

Untitled Document