Pop-up
Fra : N9

Dato : 02-05-03 13:05

Hej

Hvordan laver jeg det sådan at når brugeren klikker på en link og derefter
kommer der et pop-up.
Men pop-up skal være i midt positionen, i forhold til skærm størrelse eller
i venstre top.

Håber i forstår hvad jeg mener

Tak på forhånd

Mvh
Nhi

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-05-03 15:11

"N9" <nhiasy@stofanet.dk> skrev :

>Men pop-up skal være i midt positionen, i forhold til skærm størrelse eller
>i venstre top.

I <head>:
<script type="text/javascript">
<!-- Begin
function NewWindow(mypage, myname, w, h, scroll) {
var winl = (screen.width - w) / 2;
var wint = (screen.height - h) / 2;
winprops =
'height='+h+',width='+w+',top='+wint+',left='+winl+',scrollbars='+scroll+',resizable'
win = window.open(mypage, myname, winprops)
if (parseInt(navigator.appVersion) >= 4) { win.window.focus(); }
}
// End -->
</script>

Og linket i <body>:
onclick="NewWindow(this.href,'link','400','400','no');return
false;">linktekst</a>

Se evt.
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/webhjaelp/popup/popup.htm

Fra : N9

Dato : 02-05-03 21:10

Tak for svaret.
Men nu står jeg med et meget stort problem, jeg er nødtil at ændrer function
og alle link og det er mange.
Kunne du/I omskrive dette for mig så jeg får minimal arbejde.

<script language="JavaScript" type="text/JavaScript">
<!--
function MM_openBrWindow(theURL,winName,features) { //v2.0
window.open(theURL,winName,features);
}
//-->
</script>

Link:

onClick="MM_openBrWindow('new/default.asp?language=dk','','width=645,height=
435')">

Mange tak på forhånd

Mvh
n9