IDP klubber i Sverige!
Fra : Freedom

Dato : 02-05-03 12:41

Hejsa, er der nogle som kender til IDP klubber i Sverige?

Er der nogle som ved om man kan få en Fife dansk stambog på en kat som er
reg. i IDP?

Iben

Fra : Battlefield´s

Dato : 02-05-03 13:09

"Freedom" <Freedom@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa, er der nogle som kender til IDP klubber i Sverige?
>
> Er der nogle som ved om man kan få en Fife dansk stambog på en kat som er
> reg. i IDP?
>
> Iben

Hej Iben
Jeg har for ca. 3 år siden importeret en hankat fra Sverige, som var reg. i
en IDP klub. Der var ingen problem i at få en Fife-stamtavle, men dog en
RIEX-stamtavle af samme grund. Hans afkom ville dog få en alm. Fife-stambog.
Men så vidt jeg er imformeret er reglerne lavet om så en sådan kat ikke vil
få en RIEX-stamtavle i dag, men en alm. Fife stamtavle.
Det kan også være at der er forskel på reglerne alt efter fra hvilken IDP
klub katten kommer fra.
Men prøv at forhøre dig hos din klubs avlskonsulent eller avlsrådet.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Morten Skjershede

Dato : 02-05-03 13:32