paypal
Fra : jopa

Dato : 02-05-03 12:11

Kan godt være mit ? er OT her i gruppen, men går ud fra at der er brugere
her der har erfaring med subjekt, ellers smid mig venligst til rigtig
gruppe.

Hvordan er erfarring med paypal er der risiko for tømning af ens konto eller
andet uhyggeligt ?

--
Mvh. John

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 02-05-03 15:34

jopa wrote:

> Kan godt være mit ? er OT her i gruppen

Det er det, men vi tilgiver dig, hvis du lærer at stave PHP rigtigt (det
hedder "PHP", ikke "pHp", som du efterhånden har skrevet i utallige
indlæg) :)

> Hvordan er erfarring med paypal er der risiko for tømning af ens konto eller
> andet uhyggeligt ?

PayPal er seriøst nok, men er en plage at tilmelde sig (det tager flere
dage, fordi man skal vente på, at PayPal hæver et lille beløb på ens
kreditkort. I sin kontoversigt vil der så ud for PayPals hævning stå en
kode, som man skal indtaste på paypal.com for at bekræfte sin konto. Og
alt det her er altså *udover* det sædvanlige pjat med fem-seks
godkendelsesprocedurer). Desuden er fordelene ved PayPal frem for
almindelig kreditkortbetaling meget lille for ikke-amerikanske brugere
(de amerikanske brugere tilbydes visse ting, som ikke bliver tilbudt).

Alt i alt er PayPal mest for (og bruges mest af) amerikanere. Og for nu
at holde os til gruppens emne: Hvis man som PHP-programmør ønsker at
lave en betalingsløsning, skal man kun vælge PayPal, hvis de besøgende
på ens site udelukkende er amerikanere og canadiere. Ellers skal man
bruge en almindelig kreditkortbetalingsløsning.

Fra : jopa

Dato : 02-05-03 15:54

Davs du
Jonas Koch Bentzen <ingen.email@eksempel.dk> skrev bla:
> [...]
> på ens site udelukkende er amerikanere og canadiere. Ellers skal man
> bruge en almindelig kreditkortbetalingsløsning.

Godt nok takker for svaret
ps: det hedder PHP og ikke pHp.
God weekend

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-03 16:42

"jopa" <johns@paradis.dk> wrote in message
> [...]
> gruppe.
>
> Hvordan er erfarring med paypal er der risiko for tømning af ens konto

Hej John.

Jeg er meget sikker på, at du skal over i dk.forbruger gruppen.

Her; news:dk.forbruger
Ps. Jeg har desværre ikke prøvet paypal, så kan ikke hjælpe.

mvh
FB