Hjælp til køb af drengetøj
Fra : Anja Holdum

Dato : 02-05-03 11:09

Min store dreng er nu så stor at han ikke kan passe de tøj mærker vi normalt
har købt og været meget glad for.
Han er 10 år. lang og tynd. Indtil nu har det mest været mærker som Lego,
Esprite, OshKosh og Benetton vi har købt men jeg syntes ikke at jeg rigtig
kan finde nogle tøjmærker som dem i str 10 -12 år. Er der nogen herinde som
kender nogle gode tøjmærker som svarer til dem vi plejer at bruge... Bare i
størrer størrelser.
Anja

Fra : Lykke

Dato : 03-05-03 20:55

kender du pepito?
om kvaliteten kan leve op til dig, må nok komme an på en prøve, men vi synes
det er pænt,
og har god pasform til de lange, slanke drenge.

Fra : Anja Holdum

Dato : 03-05-03 22:06

> kender du pepito?

Nej det kender jeg ikke - hvor kan man købe det?

Anja

Fra : Lykke

Dato : 07-05-03 19:45

unskyld Anja
jeg husker vist som vinden blæser,
tøjet hedder PETIPINO jeg tror det kan købes i H&M
et andet mærke hedder BULLET, vi har kun købt det i en butik i holbæk og
dsv. husker jeg ikke
navnet på den. jeg mener den ligger ved siden af SAMS.
prøv at finde mærket på nettet.
held og lykke